piątek, 10 sierpnia 2007

Wyprawa

Korzystając z okazji, iż 15 sierpnia jest dniem wolnym w Brisbane, postanowiliśmy zrobić krok dalej. Kolejne 4 dni urlopu i zrobiły nam sie 9 dniowe wakacje!. Ominie nas co prawda Ekka, ale może uda nam sie to nadrobić za rok. Ciekawych tego czym jest Ekka zapraszam tutaj - oficjalna strona. Wracając do naszej wyprawy...
Miało być niebanalnie, zachwycająco i możliwie ciekawie.Tak też powstał pomysł trasy. Wyszło nam, że w owe 9 dni musimy zrobić prawie 4000 km za pomocą naszej Rolki. Zakupiliśmy namiot, śpiworki, spakowaliśmy auto i w drogę. Wyruszamy jutro tj. 11 sieprnia o 5:00 rano (uugh). Jeśli chcecie zobaczyć zarys tego gdzie będziemy zapraszamy - trasa wycieczki
Chcemy przez te krótkie 9 dni poznać trochę naszego Queensland, dlatego jedziemy autem a nie samolotem jak to się robi zazwyczaj.
Z tego samego powodu też w jedną stronę jedziemy wzdłuż wybrzeża a wracamy outbackiem.
Atrakcji zaplanowaliśmy sporo na ten czas i oczywiście wszystko opowiemy po powrocie.
Tymczasem trzymajcie kciuki, żeby wszystko udało sie tak jak sobie to zaplanowaliśmy.

Studia nad mapą w ramach przygotowań :

Unknown pisze...

Obejrzalem mape, przeczytalem post .... no zajebiscie. Zycze wam milej podrozy, miliona zdjec i zadnych niezapowiedzianych niespodzianek.

Milego!!
wszystko ma byc opisane dzien po dniu.

pozdro

Unknown pisze...

aha ... i ostanio mam wrazenie ze sam jestem na blogu ... no inni milcza :(

Marek pisze...

Hej! Trzymamy kciuki za udana wyprawe! Nie zapomnijcie rzucic okiem na Fraser i Whitsundays po drodze :-)
Udanych nurkowan!
Pozdrowienia z Europy

Kasia pisze...

maćku inni nie milczą ale zagubili sie troche w czasoprzestrzeni :)
W każdym razie trzymam kciuki za udaną wyprawe i czekam na historie z podróży :)

Unknown pisze...

kasiaaa !! hurra :) nie jestem sam :)) Kasiu, odnajdz sie szybko!!
czekamy na ciebie na blogu i nie tylko :))

EJ NOO!! ile moze trwac te 9 dni!! juz minely 3 ... o masz to jeszcze 3 razy tyle....