wtorek, 13 marca 2007

Roma Street Parkland



Dziś po tym jak odwiedziłam kolejne mieszkanie do wynającia i kolejny raz sie nim rozczarowałam, postanowiłam pogapić sie na coś ładnego. W tym celu udałam się do Roma Street Parkland, jest to największy na świecie subtropikalny park który znajduję sie w cantrum miasta. Mimo żaru z nieba i mojego zmęczenia powiem jedno BYLO WARTO ! sami zobaczcie co tam mnie spotkało.

buziaki

ps. udało mi sie rowniez odkryc tajemnice moich ukochany zółtych kwiatków, sami zobaczcie





















4 komentarze:

Kasia pisze...

Powiem jedno: cudo !!! aż mi sie łezka w oku zakręciła.

Unknown pisze...

jak to? nie jestem pierwszy? musze sie poprawic.
Tak czy inaczej zgodze sie z Kasia, przezajefajne !!:)

Kurka pisze...

O rany! Ale tam pięknie. Przeczytałam dziś z 10 relacji i zakochałam się w tym kraju. To niesamowite, jak inne może być życie. A my tu się katujemy w tej Polsce. Zazdroszczę Wam tego raju, zieleni i zwierząt, ciepła (mi wiecznie zimno) oceanu...ehhhh, farciarze ;-)

Unknown pisze...

O kurcze jak pięknie, aż miło popatrzeć. Pozdrawiam Was mocno. Buziaki :*:)